Heb je een product ontvangen die niet aan je wensen voldoet? Dan heb je de optie om deze retour te sturen, of te ruilen. Hieronder lees je alle informatie.

Zelf een retourlabel aanmaken
Vergoeding van verzendkosten
  • Verzendkosten op factuur worden vergoed bij retourneren van de hele bestelling.
  • Verzendkosten worden niet vergoed bij gedeeltelijk retourneren.
  • Alle gemaakte kosten worden vergoedt als wij een fout hebben gemaakt.
  • Toeslagen bij bepaalde betaalmethoden worden niet vergoed.
Voorwaarden voor retourneren
  • Producten worden met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat teruggestuurd.
  • Het retourlabel is tot 28 dagen na ontvangst te downloaden.
  • Het pakket dient binnen de 28 dagen bij ons retour te zijn.
  • Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retour afhandeling
  • Je retour wordt binnen enkele dagen na ontvangst van pakket afgehandeld.
  • Wij beoordelen altijd of een retour aan onze voorwaarden voldoet.
  • Je ontvangt na afhandeling binnen 2 werkdagen je geld terug.
  • Tot ontvangst in ons magazijn zijn wij niet verantwoordelijk voor retourzendingen.
Ruilen?
  • Stuur de te ruilen producten volgens de normale procedure naar ons retour.
  • Plaats en betaal een nieuwe bestelling in onze webshop met de gewenste producten.
  • Wij behandelen je retour als normale retourzending zoals op deze pagina omschreven.